ترابپور : فرشید اسماعیلی حق دارد و حقش را می‌خواهد

بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه موظف به اجرای تعهداتش است. به هر حال بازیکنان نیز روی این پول حساب کردند و با این تعطیلی‌ها، آن‌ها بیشتر از قبل به این پول احتیاج دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین ترابپور بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت : بازیکن سابق باشگاه استقلال درباره حواشی که بعد از مصاحبه فرشید اسماعیلی برای او ایجاد شد اظهار کرد: بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه موظف به اجرای تعهداتش است. به هر حال بازیکنان نیز روی این پول حساب کردند و با این تعطیلی‌ها، آن‌ها بیشتر از قبل به این پول احتیاج دارند. البته من کار فرشید را تایید نمی‌کنم زیرا می‌توانست این قضیه را در خانواده استقلال نگه دارد و به این تندی صحبت نکند. این را هم بگویم که موضعی که بعضی از پیشکسوتان باشگاه استقلال گرفتند هم درست نیست زیرا بازیکن حق دارد و حقش را می‌خواهد.
ترابپور درباره مدیریت سعادتمند گفت: من شناختی نسبت به او ندارم اما مسئولیت سنگینی را قبول کرده است. او می‌دانسته استقلال مشکلات مالی زیادی دارد و فردایی که رفت نمی‌تواند ادعا کند “من نمی دانستم استقلال این همه بدهی دارد. ” امیدوارم برعکس مدیرهای قبلی راهکار و تدبیری برای حل مشکلات استقلال داشته باشد زیرا در این چند وقت تنها چیزی که مانع این تیم شده، مشکلات مالی بوده است. استقلال شرایط خوبی با استراماچونی داشت و نتایج خوبی با این مربی ایتالیایی می‌گرفت اما مسائل مالی باعث شد برود و استقلال هم به حاشیه رفت.
او ادامه داد: استقلال با مجیدی نتایج بدی نگرفته اما آن ۳ بازی بدون سرمربی استقلال را از قهرمانی دور کرد و اگر مسائل مالی از بین نرود، سهمیه آسیا هم از دست استقلال پر خواهد کشید.

بیشتر بخوانید :

ترابپور: حجازی به دنبال اسم “ناصرخان” نبود / برای برخی از پیشکسوتان متاسفم

مدیران قبلی استقلال را نابود کردند