نبی : اعضای مجمع فدراسیون افزایش خواهد یافت

فیفا چند صفحه‌ای از ما اطلاعات بودجه‌ای و مالی خواستند و ما این اطلاعات را در فرصت مقرر به فیفا فرستادیم و قاعدتاً آن‌ها روی اطلاعات ما نظر می‌دهند و براساس آن با توجه به مبحث کرونا و جریان نقدینگی یک بودجه‌ای را برای کمک به فدراسیون‌ها پیش‌بینی خواهند کرد.

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت : فیفا چند صفحه‌ای از ما اطلاعات بودجه‌ای و مالی خواستند و ما این اطلاعات را در فرصت مقرر به فیفا فرستادیم و قاعدتاً آن‌ها روی اطلاعات ما نظر می‌دهند و براساس آن با توجه به مبحث کرونا و جریان نقدینگی یک بودجه‌ای را برای کمک به فدراسیون‌ها پیش‌بینی خواهند کرد.
تا این لحظه هیچ رقمی را اعلام نکرده‌اند،ما راه‌کارهای قانونی را بخش مالی فیفا پیشنهاد داده‌ایم و داریم رایزنی می‌کنیم که این انتقال بتواند برای ما هم صورت بگیرد.
قاعدتاً نه تنها ما، چهار پنج کشور دیگر هم هستند که با مشکل نقل‌ و انتقال وجوه مواجه هستند که امیدواریم هم مشکل ما و هم مشکل آن کشورها در این زمینه حل شود.
ادامه دادن لیگ‌های برتر فوتبال بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشورها دارد و نظر آن‌ها برای فیفا و کنفدراسیون آسیا بسیار اهمیت دارد.
فردا در این مجموعه یک جلسه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم خروجی این جلسه به گونه‌ای باشد که فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سازمان لیگ بتوانند تصمیمات خودشان را اتخاذ کنند.
پرونده آقای ویلموتس در شرف رسیدگی است، وکیل پرونده ما یک لایحه‌ای را به بخش رسیدگی در فیفا ارسال کرده و قاعدتاً آن‌ها باید رسیدگی کنند و اگر نیاز به حضور باشد از ما می‌خواهند که در دادگاه حضور داشته باشیم ولی تاکنون هیچ نامه‌ای برای ما ارسال نشده است.
به هر جهت ما هم از آقای ویلموتس شکایت متقابل داشته‌ایم و وکیل ایشان هم موضوعات را مطرح کرده است، گرچه کار سختی است ولی ما باید این مسئله را دنبال کنیم.