ناگفته های رونالدینیو از زندان های پاراگوئه

ستاره سابق فوتبال برزیل پس از آزادی از زندان خاطرات تلخ روز های حبس در پاراگوئه را در قالب مصاحبه ابراز داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ رونالدینیو که به همراه برادرش در پاراگوئه زندانی شده بود به هر حال با وثیقه ازاد شد اما هنوز مسئولان قضایی پاراگوئه به دنبال چگونگی پاسپورت های جعلی او و برادرش هستند و تحقیقات در اینباره هنوز وجود دارد.

درد دل های شاعر فوتبال بعد از رهایی از زندان

رونالدینیو بعد از رهایی از زندان روز های سپری شده را اینگونه توصیف کرد:ضربه سنگینی بود. من هرگز تصور نمی‌کرد که به چنین دردسر بیفتم. در تمام عمرم سعی کرده‌ام که به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن زندگی کنم و با بازی‌هایم مردم را سرگرم و خوشحال کنم.

پاراگوئه ای ها بسیار خونگرم بودند

او گفت: من از همان اولین روزی که وارد این پاراگوئه شدم تا به امروز خونگرمی، محبت و احترام تمام مردم این کشور را احساس کرده‌ام و بابت این موضوع بسیار قدردان آن‌ها هستم. من اعتقادات خودم را دارم و همیشه برای اینکه کارهایم درست شود، دعا می‌کنم. امیدوارم این وضعیت هم هرچه زودتر به پایان برسد.

مادرم در این مدت خیلی عذاب کشید

رونالدینیو در ادامه گفته است:اولین کاری که انجام خواهم داد این است که می‌روم و صورت مادرم را می‌بوسم. او این در مدت خیلی عذاب کشیده و به خاطر شیوع کرونا هم مجبور بوده در خانه‌اش بماند. بعد از آن به فکر جبران ضربه‌هایی خواهم بود که این وضعیت به وجود آورده است و با قدرت و ایمان به زندگی ادامه دهم.

بیشتر بخوانید:
ناجی آفریقایی رونالدینیو دست به کار شد
رونالدینیو نجار می شود
پرونده رونالدینیو سنگین تر می شود
رونالدینیو در زندان فوتسال بازی می کند
واکنش رونالدینیو به حضور مسی در برزیل

انتهای پیام/