جلالی : بهتر است لیگ ادامه پیدا کند / باید سریع تر تصمیم بگیرند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان : به نظر من اگر لیگ نوزدهم ادامه پیدا بکند بهتر است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مجید جلالی ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار داشت : ممکن است شروع فصل بعد به آبان ماه موکول شود و این چیزی نیست که به صلاح فوتبال باشد.ما در یک وضعیتی قرار داریم که حتی بالاترین شخصیت‌های سیاسی کشور هم از یک ماه آینده خبردار نیستند و نمی‌توانند بگویند چه اتفاقی می‌افتد.

بهتر است بازی ها ادامه پیدا کنند

ما نظر شخصی خودمان را می‌گوییم ولی همه این‌ها منوط بر این است که ببینیم وضعیت آینده کشور در ارتباط با بیماری کرونا به چه شکل می‌شود، بنابراین ما نمی‌توانیم یک چیز روشنی بگوییم. البته اگر نظر شخصی من را بخواهید باید بگویم بهترین شکل این است که بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند، اما اگر بخواهد دیر انجام شود حتماً با مشکلات زیادی برای تیم‌ها و بازیکن‌ها به وجود می‌آید. من فکر می‌کنم این نامنظمی در برنامه‌ها نه تنها در این فصل، بلکه لیگ فصل‌های بعد را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

باید سریع تر تصمیم بگیرند

به نظرم باید هر چه سریع‌تر یک تصمیم قاطع بگیرند، یا بگویند با تمام مشکلاتی که وجود دارد ولی بازی‌های لیگ بدون تماشاگر برگزار می‌شود و یا بگویند کلاً لیگ برگزار نمی‌شود. ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازی‌ها حداکثر تا پایان خردادماه و نهایت اواسط تیرماه انجام شوند، اما اگر این تاریخ بخواهد ادامه‌دار شود مشکلات زیادی به وجود می‌آید. با این برنامه‌ریزی‌ها ممکن است شروع فصل بعد به آبان ماه موکول شود و این چیزی نیست که به صلاح فوتبال باشد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: باشگاه گل گهر : هیچ پولی به ویلموتس نداده ایم