صادقی : چرا به یکباره همه دلسوز استقلال شده‌اند

طی روزهای گذشته هم اخبار را رصد کردم و متوجه شدم که خیلی‌ها علیه مدیریت باشگاه موضع‌گیری کردند. من همین جا اعلام کنم نمی‌خواهم از مدیریت باشگاه دفاع کنم و یا از آنها انتقادی داشته باشم، اما جریان بدی علیه استقلال به راه افتاده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : نباید فضا متشنج شود و بازیکنان باید محیطی آرام برای هواداران ایجاد کنند. طی روزهای گذشته هم اخبار را رصد کردم و متوجه شدم که خیلی‌ها علیه مدیریت باشگاه موضع‌گیری کردند. من همین جا اعلام کنم نمی‌خواهم از مدیریت باشگاه دفاع کنم و یا از آنها انتقادی داشته باشم، اما جریان بدی علیه استقلال به راه افتاده است.روز گذشته حنیف عمران‌زاده را به تله انداختند و از او علیه مدیریت باشگاه مصاحبه گرفتند. فقط برایم سؤالی به وجود آمده که چرا به یکباره همه دلسوز استقلال شده‌اند.

زمانی که ما بازی می کردیم پول چندانی نبود

به عنوان یک بازیکن سابق استقلال این صحبت را انجام می‌دهم. این اتفاقات ماندنی نیست.شما یادتان هست زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم پول چندانی نبود و وقتی فصل تمام می‌شد، از مسئولان باشگاه می‌خواستیم 10 درصد از مطالبات فصل گذشته را حداقل به ما بدهند. من هم قبول دارم که این بازیکنان از آذرماه پول نگرفته‌اند، ولی قبلا هم در محل تمرین استقلال با غفوری، چشمی و حسینی صحبت کردم و خیلی مسائل را به آنها انتقال دادم. اینکه بازیکنان استقلال پست مشترک بگذارند، اصلا کار خوبی نیست و عاقبت خوبی هم برای خودشان ندارد. فردا اگر تیم نتیجه نگیرد، دود آن در چشم خود بازیکنان می‌رود.

آقای وزیر بیلان مالی استقلال چه بود ؟

هوادار استقلال به هوش باشد و وارد حواشی نشود. مدیریت استقلال در سال‌های گذشته آنقدر دروغ گفته که می‌دانم هوادار بی‌اعتماد شده، اما آنها خودشان خوب می‌دانند چه کسانی از این باشگاه پول‌های خورده‌اند و رفته‌اند. یک نفر از وزیر ورزش سؤال کند بیلان مالی استقلال در این سالها چه بوده است؟

بیشتر بخوانید :

امیر حسین صادقی : پوستشان را می کنم

امیر حسین صادقی: مشاوران وزیر چیزی از فوتبال نمی‌فهمند/فاتحه استقلال را از زمان افشارزاده خواندیم!

گفتگوی امیرحسین صادقی در حاشیه ی مراسم بزرگداشت غلامحسین مظلومی با خبرنگار شبکه لحظه