لژیونر فوتسال ایران: با قرنطینه ویروس کرونا را شکست دهیم

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت :قرنطینه خانگی برای ما ورزشکاران حرفه ای که باید هر روز تمرینات ویژه ای را داشته باشیم تا آمادگی بدنی خود را از دست ندهیم و از لحاظ فنی در شرایط ایده آل خود باشید.

.به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه بازی در لیگ برتر کشور و تیم گیتی پسند اصفهان را در کارنامه خود دارد اخبرا به لیگ روسیه پیوسته ودر تیم گازپروم این کشور بازی می کند.

قرنطینه تنها راه مبارزه با کرونا است

وی درباره شرایط این روزها و شیوع ویروس کرونا اظهار داشت : در این روزها  تمام مردم دنیا شرایط سختی را سپری میکنند امیدوارم که هرچه سریع تر این بحران را پشت سر بگذاریم .

به نظر من این روز ها باید به طور کامل به توصیه پزشکان و متخصصین گوش دهیم و با قرنطینه خانگی از شیوع هرچه بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم

سپهر محمدی در باره شرایط خود گفت : من هم این روز ها مانند تمام مردم سعی میکنم در قرنطینه بمانم تا شاید سهم کوچکی در قطع زنجیره انتقال داشته باشم قرنطینه بودن کار دشواری است بخصوص برای ورزشکاران حرفه ای اما من سعی میکنم با انجام تمرینات ویژه بخصوص تمریناتی که باور نمیکردم در خانه بتوان انجام داد آمادگیم را حفظ کنم در آخر آرزوی سلامتی برای تمام مردم دنیا دارم

انتهای پیام /