کاهش قیمت نجومی اینتر برای فروش لائوتارو مارتینز

سران بارسلونا امیدوارند با بحران اقتصادی که ویروس کرونا ایجاد کرده موفق به کاهش قیمت نجومی لائوتارو مارتینز شوند و او را از اینتر جذب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،بحران ویروس کرونا باعث شده تا بازار نقل و انتقالات تابستانی دستخوش اتفاقات اقتصادی قرار بگیرد که متأثر از تلاطم این ویروس است.نشریه «آ اس» اعلام کرد قریب به اتفاق باشگاه‌ها احتمالاً مجبور هستند از نظر هزینه‌های مالی، دید خود را پایین بیاورند چون درآمدزایی مناسبی در این فصل نداشته‌اند. این احتمال وجود دارد که بارسلونا بتواند لائوتارو مارتینز را با قیمت ۹۰ میلیون یورو در صورت پرداخت نقدی از اینتر جذب کند.

مارتینز مورد تحسین لیونل مسی قرار گرفته و کاپیتان بارسلونا که در تیم ملی آرژانتین با این مهاجم ۲۲ ساله هم‌بازی بوده، علاقه خود را به حضور مارتینز در اسپانیا نشان داده است. قیمت اینتر پیش از شیوع ویروس کرونا برای فروش ستاره آرژانتینی ۱۱۱ میلیون یورو بود و سران بارسلونا امیدوار بودند با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو و واگذاری یکی از بازیکنان خود موفق به جذب مارتینز شوند اما با بحران «COVID-۱۹» حالا امیدوار به پرداخت ۹۰ میلیون یورو هستند.