دولت و سازمان مقابله با ویروس کرونا مخالف بیانیه کانون مربیان!

سازمان مبارزه با جهانی ویروس کرونا و حسن روحانی در نشستی که داشتند مقرر کردند که اماکن ورزشی به زودی از هفته آینده بازگشایی شوند و مسابقات ورزشی نیز بدون حضور تماشاگر ادامه یابند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ کانون مربیان فوتبال ایران شب گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد بهتر است مسابقات لیگ برتر و لیگ های سطوح پایین تر فوتبال ایران تعطیل شود چرا که مشخص نیست ویروس کرونا تا چه زمانی ادامه داشته باشد. در ادامه این بیانیه آمده:« این موضوع در حالی مطرح شد که 13 تیم لیگ برتری خواهان تعطیلی کامل مسابقات هستند به همین خاطر کانون مربیان تصمیم گرفت چنین بیانیه ای را صادر کند».

نظر روحانی و ستاد مبارزه با کرونا چیست؟

حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اما در نشست با مسئولان سازمان مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد اماکن ورزشی به زودی از هفته اینده بازگشایی خواهد شد و همچنین مسابقات ورزشی نیز با رعایت اصول بهداشتی و البته بدون حضور تماشاگر کارش را آغاز خواهد کرد.

این درحالی است که سایت سازمان صدا و سیما نیز شب گذشته اعلام کرد:« سازمان لیگ به تیم های لیگ برتری اعلام کرده که مسابقات لیگ برتر از تاریخ 15 خرداد از سر گرفته خواهد شد و تیم ها تمرینات خودشان را میتوانند آغاز کنند».

این دو اظهارنظر نشان می دهد که در واقع بیانیه کانون مربیان در تضاد با اجماع کلی بین مدیران کشوری است. البته که اکثر لیگ های دنیا طوری برنامه ریزی کردند از 2 هفته آتی مسابقاتشان آغاز شود. لیگ هلند و آرژانتین تنها لیگ‌های دنیا بودند که مسابقاتشان را بدون تعیین قهرمان به پایان رساندند. لیگ فرانسه اما با قهرمانی پاریسن ژرمن موافقت کرد.