هافبک تراکتور: جان بازیکنان مهمتر از فوتبال است

این ویروس همه را می‌کشد و شوخی هم ندارد و ما تمرین کنیم و مشکلی پیش بیاید چه کسی مسوولیت را قبول می‌کند؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ایمانی هافبک تیم فوتبال تراکتور گفت : چند هفته از لیگ مانده و نمی‌توان قهرمان را معرفی کرد، به نظرم چهار تیم به آسیا بروند و دو تیم لیگ یکی هم اضافه شوند.
این ویروس همه را می‌کشد و شوخی هم ندارد و ما تمرین کنیم و مشکلی پیش بیاید چه کسی مسوولیت را قبول می‌کند؟
می‌گویند بدون هوادار اما مگر ما بازیکنان آدم نیستیم و ویروس بازیکنان را مگر می‌شناسد که به سراغ آنها نیاید؟ مگر دیبالا و مالدینی و بقیه را شناخت و به سمت آنها رفت؟ فوتبال مگر از جان انسان‌ها مهمتر است؟
من قبول ندارم در شرایط کنونی قهرمان را معرفی کنند. 9 هفته مانده و هیچ چیزی در فوتبال مشخص نیست.
شرایط ما را در فصل گذشته ببینید؟ در این مقطع از لیگ در فصل گذشته ما شانس اول قهرمانی بودیم اما اتفاقاتی رخ داد که همه چیز تغییر کرد و قهرمانی از دست رفت.
مشخص نیست در این 9 هفته چه اتفاقاتی بیفتد و آیا پرسپولیس بتواند این فاصله را هم حفظ کند.ما تیم پرهواداری هستیم و برخی اوقات اتفاقاتی می‌افتد و شاید از نظر نتیجه نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم.
هواداران ما بی نظیر هستند و در سرما و گرما کنار ما هستند، درخواست من اما این است که همه در کنار هم و متحد باشیم تا تیم را قهرمان کنیم و حق‌مان هم هست.پارسال یک اتفاقی افتاد که هنوز سردرد دارم و نمی‌دانم چرا به آن شکل قهرمانی را از دست دادیم.
کلا بدشانس هستیم و حداقل تاکنون باید دو بار قهرمان می‌شدیم و ببینید در آستانه قهرمانی‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد؟ مثل آن دوره مقابل نفت تهران و پارسال هم به آن شکل.

بیشتر بخوانید :

میمبلا : با تراکتور تمدید نمی کنم

حلالی : سپاهان به استقلال و تراکتور ضرر زد