فنایی : با تعطیل کردن لیگ ویروس کرونا از بین نمی‌رود

فقط امیدوارم هر تصمیمی که قرار است اتخاذ شود هر چه زودتر عملی شود تا همه ما تکلیف خود را بدانیم. هر چند احساس من این است لیگ ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فنایی مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : من با توجه به صحبت‌های رئیس جمهور که اعلام کرد اماکن ورزشی از اواخر اردیبهشت باز خواهند شد و خبرهایی که از گوشه و کنار شنیده بودم آن استوری را گذاشتم که البته چند ساعت بعد خلیلیان اعلام کرد تا بیستم اردیبهشت قرار نیست مجوز آغاز تمرینات تیم‌ها صادر شود.
فقط امیدوارم هر تصمیمی که قرار است اتخاذ شود هر چه زودتر عملی شود تا همه ما تکلیف خود را بدانیم. هر چند احساس من این است لیگ ادامه پیدا خواهد کرد. مثل خیلی از لیگ‌های معتبر دنیا که قرار است با تأخیر به پایان برسد. نمی‌شود لیگ را در همین جا تمام کرد و به هر شکلی و هر زمانی باید به پایان برسد.
آنهایی که اصرار به تعطیلی لیگ دارند حتماً فراموش کرده‌اند که لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های مقدماتی جام جهانی در همین دو سه ماه آینده قرار است برگزار شود. الان لیگ را تعطیل کنیم برای فصل بعد چه خواهیم کرد که زمان آن هم سه ماه دیگر فرا می‌رسد؟ آیا تا آن موقع واکسن کرونا ساخته خواهد شد؟!
ما اهالی فوتبال چه بخواهیم و چه نخواهیم باید این چالش را پشت سر بگذاریم تا در نهایت راه مقابله با ویروس کرونا با کشف واکسن آن پیدا شود. نمی‌شود تا آن زمان فوتبال را تعطیل کرد، چرا که شغل و درآمد ما از این راه است و با تعطیلی بازی‌ها هم ویروس کرونا از بین نخواهد رفت.