اسلامیان: استراماچونی، کالدرون و ویلموتس کلی پول گرفتند اما خدمتی نکردند

به اعتقاد من کی‌روش بزرگواری کرد و هدایت تیم ملی را پذیرفت، البته در آن زمان تاج مریض بود و مشکل قلبی داشت، از این‌رو من و ساکت مجبور شدیم در جلسات حضور پیدا کنیم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسلامیان عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت :ما پس از جام‌جهانی باید یک مربی جذب می‌کردیم و کسی برای شش ماه در شرایط موجود آن زمان سرمربیگری تیم ایران را نمی‌پذیرفت آن هم مربی که در سطح تیم ملی ایران و سطح کی‌روش باشد.
به اعتقاد من کی‌روش بزرگواری کرد و هدایت تیم ملی را پذیرفت، البته در آن زمان تاج مریض بود و مشکل قلبی داشت، از این‌رو من و ساکت مجبور شدیم در جلسات حضور پیدا کنیم و در نهایت با کی‌روش به توافق برسیم.
جالب است پس از جام ملت‌های آسیا، کی‌روش در کلمبیا دو برابر تیم ایران دستمزد گرفت با این حال چنین اختلاف نظرهایی به وجود می‌آید اما من صادقانه می‌گویم که او خدمات زیادی به فوتبال ایران انجام داد و اگر کمی بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، نفراتی مثل ویلموتس، کالدرون و استراماچونی پول‌های زیادی گرفتند اما خدمتی به فوتبال ایران نکردند.
کی‌روش ایران را راهی دو جام جهانی کرد و کنار آن بازیکنان جوان زیادی را به سطح اول دنیا معرفی کرد و حتی پیگیر ساخت مرکزی شد به نام پک (PEC) که اکنون خدمات زیادی را به فوتبال ایران می‌دهد.

بیشتر بخوانید :

اسلامیان : حواشی فدراسیون فوتبال کار رسانه ها است/ در حال آماده سازی اساسنامه هستیم

کی روش : اسلامیان و ساکت مقابل خداوند و دادگاه در سمت من خواهند بود