سهیل مهدی : لیگ 19 قبل از لیگ 20 برگزار می شود

لغو مسابقات، آخرین اتفاقی است که درباره بازی‌های این فصل می‌افتد،ما پلکانی تصمیم می‌گیریم و بحث اول مان این است که حتی الامکان و فرصت موجود کار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت :لغو مسابقات، آخرین اتفاقی است که درباره بازی‌های این فصل می‌افتد،ما پلکانی تصمیم می‌گیریم و بحث اول مان این است که حتی الامکان و فرصت موجود کار کنیم.اگر نشد به سمت برگزاری بازی‌ها در شهر‌هایی که از لحاظ ویروس کرونا وضعیت سفید دارند، می‌رویم. سومین حالت این است که مسابقات را به تعویق انداخته و در زمان مناسب آن‌ها را برگزار کنیم. یعنی احتمال دارد ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم را پیش از شروع لیگ بیستم انجام بدهیم.
نظرات و پیشنهاد تمام باشگاه‌ها را یادداشت کرده ایم،با این وجود هر تصمیمی بگیریم، گروهی منتفع و گروهی متضرر می‌شوند. درباره احتمال برگزاری بازی‌های باقی مانده جام حذفی هم به زمان بندی و فرصتی که ستاد مقابله با کرونا در اختیار ما قرار می‌دهد بستگی دارد. تمام برنامه ریزی‌های ما به این تاریخ منوط شده و باید دید پس از اعلام تاریخ مذکور توانایی برگزاری کدام لیگ را داریم.

بیشتر بخوانید :

سهیل مهدی : به هیچ تیمی نگفته ایم که آماده باشد

سهیل مهدی : به نظر باشگاه ها برای تصمیم گیری درباره لیگ احتیاج داریم