امیر قلعه نویی وضعیت سپاهان اصفهان را سفید اعلام کرد

امیر قلعه نویی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان سپاهان اصفهان گفت خدارا شکر همه سالم هستند و مشکلی ندارند تمرینات را در منزل پشت سر میگذارند و منتظر اعلام رسمی شروع تمرینات هستیم تا ارددو های تیم را آغاز کنیم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وی درباره آینده لیگ برتر فوتبال با توجه به شرایط پیش آمده به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی بازی‌ها، گفت: آقایان خودشان صاحب‌نظر هستند و نظر می‌دهند، ولی به اعتقاد من از همه چیز مهم‌تر، سلامت جامعه است. به هر حال دغدغه و مشکلات مختلف، بالاتر از مباحث فوتبالی است و چنین مسائلی به فوتبال اولویت دارد.

امیدوارم تصمیمات عادلانه ای گرفته شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: دو میلیون مسافر طی این مدت از تهران خارج شدند و دوباره به شهر بازگشتند. اینها مسائلی است که من به آن فکر می‌کنم. سلامت مردم و مشکلات اقتصادی که به واسطه کرونا برای خیلی‌ها ایجاد شده و گریبان آنها را گرفته اهمیت زیادی دارد. به هر شکل مسئولان باید تصمیم بگیرند و امیدوارم تصمیمی که گرفته می‌شود، عادلانه باشد و همه هم باید از این تصمیم تمکین کنند.

وی در پایان با تشکر از کادر پزشکی کشور و زحماتی که آنها این روزها می‌کشند، خاطرنشان کرد: اکنون دانشگاه علوم پزشکی به اندازه یک کشور دغدغه دارد، ولی به نظرم آنها ایثار کرده‌اند. در این شرایط کادر درمانی ما از خود گذشتگی داشتند و جا دارد از همینجا از آنها تشکر کنم. به نظرم باید در تاریخ اسم آنها ثبت و بعد از این ویروس لعنتی، یک تندیس از آنها درست شود. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر نابود شود تا ما هم به زندگی عادی برگردیم.

بیشتر بخوانید:حضور امیر قلعه نوعی در مراسم تشیع پیکر مرحوم جعفر کاشانی
قلعه نوعی : فرهاد مجیدی روزی 3 بار به من زنگ می زد

انتهای پیام/