مدیرعامل گل‌گهر: تمرین مخفیانه نه؛ از بازیکنان تست گرفتیم

برای همین بازیکنان به شهرهای خود بازگشتند،هیچ تمرینی انجام ندادیم و فقط همان تست ها انجام شد.حتی برای گادوین منشا که چند ماه در ایران بود و نمی توانست برای دیدار با خانواده اش به ایتالیا برود، بلیت گرفتیم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،جواهری مدیر عامل گل گهر سیرجان گفت : ما تمرین مخفیانه نداشتیم،وقتی شنیدیم قرار است تمرینات از ۱۵ اردیبهشت آغاز شود و مجوزهای لازم را بدهند، یک روز قبل از آن تمام بازیکنان را در کمپ الیاف تهران دور هم جمع کردیم تا تست های مختلف پزشکی بدهند.حتی از بازیکنانمان تست کرونا هم گرفتیم و خدا را شکر هیچکس مشکلی نداشت. روز ۱۶ اردیبهشت منتظر ابلاغ رسمی آغاز تمرینات بودیم که گفتند تا روز ۲۵ اردیبهشت تصمیم گیری می کنند.
برای همین بازیکنان به شهرهای خود بازگشتند،هیچ تمرینی انجام ندادیم و فقط همان تست ها انجام شد.حتی برای گادوین منشا که چند ماه در ایران بود و نمی توانست برای دیدار با خانواده اش به ایتالیا برود، بلیت گرفتیم و او هم یک هفته به این کشور رفت.متاسفانه ما در تیم گل گهر تجربه خوبی در جذب بازیکنان خارجی نداشتیم.
وینگو بگوویچ (سرمربی سابق گل گهر) اصرار داشت که بازیکنان خارجی با کیفیت هستند و برای هماهنگی با شرایط ایران، زمان می خواهند. با این حال وقتی آقای جلالی سرمربی شد، این بازیکنان را نخواست.از جذب بازیکنان خارجی، پشیمان و ناراحتیم چون نیم فصل اول را از دست دادیم و خیلی اذیت شدیم.