رسول پناه : دودستگی نداریم ، هاشمی اهل گفت و گو نیست + فیلم

جلسه‌ی امروز پیرامون بحث کارگزار باشگاه و شرایط قرارداد داشتیم. هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم ولی ان‌شاالله طی دو روز آینده این اتفاق بیفتد و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره ناراحتی هاشمی در زمان خروج از جلسه هیأت مدیره باشگاه و اینکه عنوان کرده «آقای رسول‌پناه صحبت می‌کند، خوب هم حرف می‌زند!»، گفت: اصلا دو دستگی وجود ندارد و در مصاحبه اخیرم نیز این موضوع را تکذیب کردم. آقای هاشمی اهل گفت‌وگو نیست. شما در دو سال اخیر مصاحبه‌ای از ایشان دیدید؟ تا الان هم حدود ۴-۳ ساعت در جلسه بودیم و هیچ مشکلی نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اینکه عنوان شده قرار است قرارداد جدید با کارگزار پرسپولیس به امضای وزیر ورزش و جوانان هم برسد، صحت ندارد و این موضوع، دستور هیأت مدیره باشگاه است. ما فقط اگر بخواهیم نظرخواهی کنیم، برای معاونت حقوقی وزارتخانه ارسال خواهیم کرد.

رسول‌پناه در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان و تمایل علی علیپور برای تمدید قرارداد با پرسپولیس عنوان کرد: هنوز صحبتی در این باره نشده است. این موضوع به نظر سرمربی و سرپرست تیم مرتبط می‌شود.