آذرنیا: پیش نویس اساسنامه، قبل از فیفا باید به باشگاه‌ها داده شود

پیش‌نویس اساسنامه قبل از ارسال به فیفا به نظر اعضای مجمع فدراسیون می‌رسد اما نکته مهم این است که صاحبان اصلی فوتبال نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا، باشگاه‌ها هستند که در فوتبال هزینه می‌کنند.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز گفت : باشگاه‌ها باید نقش فعال‌تری در مجمع و تصمیم‌گیری‌ها داشته باشند اما با اینکه باشگاه‌ها هزینه می‌کنند، تصمیم‌گیری برعهده افراد دیگری است. شروع بازی‌ها ممکن است هرکسی را درگیر کرونا کند. مادر بازیکن اجازه نمی‌دهد به تمرین بیاید.
وی افزود : یک سوم بازی‌ها باقی مانده، چه کسی می‌تواند بگوید حق قهرمانی دارد؟ چرا ما باید به پرسپولیس حسادت کنیم؟ تیم ما نهم جدول است و به قهرمانی کاری نداریم . از سیاست‌های زنوزی صددرصد حمایت می‌کنم. واقعا زحمات زنوزی جای تقدیر و تشکر دارد. ما پرونده‌ای برای دخسوس داشتیم که به توافق رسیدیم. یک پرونده هم برای شیمبا است که فکر می‌کنم ظرف یکی دو هفته آینده توسط نماینده باشگاه آن هم حل شود.
آذرنیا گفت : امیدوار به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستیم.برای کمک به فوتبال تبریز هرکاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. با علاقه‌ای که به فوتبال داریم مشغول خدمت به فوتبال شهرمان هستیم و تا جایی که از دستمان بربیاید کار می‌کنیم. ما سر در استادیوم‌ها می‌نویسیم؛ زنیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی زاید و کاستی، یعنی سلامت محور بودن جامعه برای ما اولویت است.

بیشتر بخوانید :

آذرنیا : چرا به هر قیمتی میخواهند لیگ برگزار شود