قربانی : وزارت ورزش برای جلوگیری از دلالی در نقل و انتقالات خارجی ها صورت مساله را پاک کرد

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال : در انتقالات مربیان و بازیکنان خارجی دلالی صورت گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی قربانی ، مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : خیلی‌ از مدیران فوتبال ما در نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان خارجی ذینفع بودند و همه ما می‌دانیم در این انتقال ها دلالی صورت گرفته است. وزارت ورزش به عنوان متولی دو باشگاه به جای آنکه راه درست قرارداد بستن را به مدیران خودش یاد بدهد صورت مساله را پاک کرد. این را هم می‌توان اذعان کرد که سوء مدیریت در دو باشگاه وجود داشته است.

چرا وزارت با مدیران برخورد نمی کند!

وی اففزود : در سال های گذشته مربیان و بازیکنان بی کیفیت زیادی وارد فوتبال شده اند و باید از وزارت سوال کرد چرا با این مدیران برخورد نشده است. طبیعتا اگر مدیر خوب داشته باشیم این اتفاق ها نمی‌افتد. اتفاقات امروز حاصل سوء مدیریت در فوتبال ما است.

استقلال و پرسپولیس را باید شخصی مستقل اداره کند

او ادامه داد : هیچکس سوال نمی‌کند این پول‌های رد و بدل شده به چه کسی رسیده است. اینکه در باشگاه‌ها هر کسی روی رفاقت فردی را انتخاب می‌کند ولی برای اشتباهاتش سوال و جواب پس نمی‌دهد درست نیست. وقتی من یک مدیری را انتخاب می‌کنم باید پاسخگو باشم. تا زمانی که فوتبال ما دولتی و شبه دولتی است ما همچنان مشکل داریم. مطمئن باشید استقلال و پرسپولیس به شخص حقیقی و مستقل واگذار نخواهد شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: دوران قضاوت اکبریان در بازی های استقلال سر آمد!