نتیجه تحقیق و تفحص درباره سرخابی ها!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی 22خرداد ماه سال 97 تحقیق از دوباشگاه پرسپولیس و استقلال را مصوب کرد و از نیمه تیر ماه انجام آن توسط کمیته تحقیق و تفحص آغاز شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بر این اساس قرار بود تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها برای یک بازه زمانی ۱۰ ساله – از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ – انجام و نتیجه آن ظرف مدت زمان ۶ ماه در صحن علنی مجلس قرائت شود، اما با وجود گذشت ۲۲ ماه هنوز این مهم به سرانجام نرسیده است.

گستردگی ابعاد تحقیق و تفحص و حاصل نشدن نتیجه مشخص و دقیق در مدت زمان قانونی تعیین شده باعث تمدید مدت زمان تحقیق و تفحص و پیگیری موضوع در وقت اضافه شد.

اینگونه تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال تا مردادماه سال گذشته و تهیه گزارش ۱۰۰ صفحه‌ای از فعالیت سرخابی‌ها ادامه پیدا کرد، اما بعد از آن هم روند کار متوقف شد تا امروز که زمان آخرین مرحله آن مشخص شده است.

سید فرید موسوی:گزارش تحقیق و تفحص باید در نهایت به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود

سید فرید موسوی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از اینکه گزارش تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال گزارش با تعیین چارچوب‌ها و محور‌های موردنظر به تایید نهایی رسید، در اختیار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت تا سایر مراحل مرتبط با آن پیگیری شود.

همچنین ادامه داد: گزارش مورد نظر باید در کمیسیون فرهنگی بررسی و توسط این کمیسیون برای ارائه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آماده می‌شد. در واقع روند کار از این مرحله به بعد در حوزه اختیارات کمیسیون فرهنگی بود.

موسوی با یادآوری‌ای نگه گزارش نهایی کمیسیون فرهنگی در مورد تحقیق و تفحص در دستور کار امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی قرار داشت، تاکید کرد: گزیده‌ای از این گزارش فردا در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد. اگر به هر دلیلی فرصت مهیا نشود، قرائت گزارش به هفته آینده موکول خواهد شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گزارش تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال حداکثر تا هفته آینده در صحن علنی قرائت می‌شود تا اقدامات بعدی در مورد آن انجام شود.

در تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال، عملکرد دو باشگاه به لحاظ درآمد‌ها و هزینه‌کردها، ساختار اداری، جریمه‌ها و نحوه ورود و خروج‌ها در سطوح مختلف به غیر از مباحث فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید :سرخابی ها میلیچ،دیاباته،رادوشویچ و بشار به راحتی از دست نمی دهند

نقشه وزارت ورزش برای سرخابی ها

انتهای پیام/