فتح الله زاده: پریسپولیسی ها حلالم کنند !

چندی پیش حال جسمانی فتح الله زاده به قدری خراب بود که هر شب فکر میکرد صبح فردا را نخواهد دید و در این مدت کسی نمیتوانست نزدیکش شود او به مدت 30 روز در یک اتاق ماند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، چندی پیش حال جسمانی فتح الله زاده قدری خراب بود که کسی نمی‌توانست نزدیکش شود. او ۳۰ روز در یک اتاق ماند و در این مدت شب‌هایی داشت که فکر می‌کرد صبح را نبیند.

مرگ را با چشمان خودم دیدم !

خودش در این باره تعریف می‌کند: «دو شب خیلی خیلی حالم خراب بود. بدنم ناتوان شده بود. نفسم بالا نمی‌آمد. در آن دو شب مرگ را با چشمان خودم دیدم. گفتم دیگر زنده نمی‌مانم. به سختی چند خط وصیتنامه نوشتم.»،

و اما وصیتنامه او بخش‌های فوتبالی هم داشت؟ فتح‌الله‌زاده جواب می‌دهد: «بله، برای استقلالی‌ها نوشته بودم حلالم کنند. برای پرسپولیسی‌ها هم یک چیزی نوشته بودم.»، اما چه چیز؟ او می‌گوید: «نوشتم که حاج‌خانم از آن‌ها حلالیت بطلبد. به خاطر اینکه در این سال‌ها کری‌های زیادی برای هواداران این باشگاه خواندیم و گفتم خلاصه حلالیت بطلبم و از ما ناراحت نباشند.» فتح‌الله‌زاده درباره حال و روز استقلال هم می‌گوید: «چه بگویم؟ می‌بینید که مرخصی هم می‌گیرند برگ مرخصی‌شان در رسانه‌ها لو می‌رود. به نظرم الان در استقلال جنگ قدرت است. واقعاً دوستان این مسائل را کنار بگذارند. در نهایت استقلال است که ضربه می‌خورد. این باشگاه کلی طرفدار دارد. از طرفی باید این باشگاه خصوصی شود و تا خصوصی نباشد این مشکلات هست. متأسفانه باشگاه بدهی‌های زیادی هم دارد و تا این بدهی‌ها را ندهد مشکلات حل نمی‌شود. اوضاع خوب نیست و چند پرونده داریم.»

بیشتر بخوانید :روشن : تیم سوئیسی فتح الله زاده را اول به من پیشنهاد کردند

فتح الله زاده : آقای واعظ آشتیانی منتظر عذرخواهیتان هستم

پیشنهاد استعفای جنجالی فتح الله زاده به سرمربی استقلال

انتهای پیام/