نقل و انتقالات لیگ برتر | مظاهری بعد از رفتن بیرانوند به پرسپولیس ملحق می‌شود؟

رشید مظاهری در سال‌های اخیر همیشه یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ برتر بوده است. او که ثبات خوبی در درون دروازه ذوب آهن داشت با قراردادی سه ساله تصمیم گرفت به تراکتور تبریز ملحق شود و در این تیم نیز عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ مظاهری که فصل گذشته نیز زمزمه های حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود تصمیم گرفت در روزهای پایانی نقل و انتقالات به تراکتور برود. این گلر در شش هفت هفته ابتدایی درخشش فوق العاده ای داشت و توانست دروازه تیمش را در این تعداد مسابقه بسته نگه دارد و یکی از عوامل اصلی صدرنشینی تراکتور با دنیزلی در پایان هفته هفتم بود.

در ادامه اما با رفتن دنیزلی و برخی حواشی، مظاهری از روند خوب خود کمی فاصله گرفت اما خیلی زود توانست بار دیگر تمرکز خود را بدست بیاورد و همان رشیدی شود که هواداران فوتبال انتظارش را داشتند. او بار دیگر عصای دست تیمش شد و درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشت.

هفته های هجدهم و نوزدهم بود که او با انتشار یک استوری، پیروزی های پرسپولیس را به حمایت وزیر ورزش نسبت داد و همین امر باعث دلخوری هواداران پرسپولیس شده است. او روز گذشته با مصاحبه ای بلند اعلام کرد این فقط یک کری ورزشی بوده و بابت ناراحت کردن پرسپولیسی ها از آنها عذرخواهی می کند. این پوزش در حالی مطرح شده که دیگر همه می دانند بیرانوند در انتهای فصل از پرسپولیس جدا می شود و یحیی به دنبال سنگربان شماره یک تیمش است. رشید مظاهری که سال ها با داوود فنایی کار کرده هیچ بعید نیست برای لیگ بیستم به پرسپولیس ملحق شود هرچند مانع بزرگی چون گرفتن رضایت نامه در قرارداد او وجود دارد چرا که قرارداد او سه ساله است و برای رفتن به تیم جدید باید رضایت تراکتور را داشته باشد.