احتمال حضور ویلموتس روی نیمکت آنتورپ بلژیک

احتمال هدایت تیم آنتورپ بلژیک توسط ویلموتس پس از قطع همکاری باشگاه با مربی رومانیایی بازتاب گسترده ای در رسانه های بلژیکی داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رسانه‌های کشور بلژیک این بار بعد از قطع همکاری باشگاه آنتروپ با مربی رومانیایی به صورت جدی‌تر به حضور مارک ویلموتس روی نیمکت این تیم بلژیکی پرداخته‌اند.

ویلموتس هدایت آنتورپ را عهده‌دار خواهد شد

سایت «nieuwsblad» از مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم آنتورپ بلژیک یاد کرد و در این خصوص نوشت: مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران هدایت آنتورپ را عهده‌دار خواهد شد.

این سایت با اشاره به شرایط این تیم بلژیکی عنوان کرد: آنتورپ روز پنج شنبه با لازلو بولنی سرمربی خود قطع همکاری کرد اما انتخاب یک جانشین برای او شاید، کمی طول بکشد، با این حال برخی از نام ها قبلاً در داخل کشور پیشنهاد شده اند، مانند مارک ویلموتس. ویلموتس، پس از حضوری کوتاه در تیم ملی ایران، هرگز نتوانسته است خود را به عنوان مربی باشگاهی ثابت کند. قرار است جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.

یکی دیگر از رسانه‌های بلژیکی، « lavenir» با اشاره به جدایی مربی رومانیایی آنتورپ نوشت: پس از اعلام خبر عدم تمدید قرارداد بازیکنانی مثل سینان بولات و کوین میالالاس، این باشگاه اعلام کرد قرارداد مربی اش بولونی نیز تمدید نمی شود. ماه‌ها است که گفته می‌شود مارک ویلموتس قرار است مربی آنتورپ شود. هفته گذشته هم مدیرعامل این باشگاه شایعات حضور میشل پرودوم و برند استورک در این باشگاه را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: ویلموتس برای ایران مربی موفقی نخواهد بود!