حلالی:متین سه ماه از فوتبال دور بود / جوسازی برای تعطیلی لیگ از روی ترس است

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حواشی اخیر در مورد فوت متین قوسی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو اختصاصی با شبکه لحظه در مورد حواشی ادامه مسابقات لیگ برتر گفت:اول از همه برای سوال است که چه تیم های نمی خواهند لیگ برگزار شود؟تیم های که این روزها با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار تعطیلی لیگ هستند اصلا مدعی نیستند تا اینجای لیگ برتر پرسپولیس صدر نشین و قهرمان است و با تیم بعدی در جدول لیگ برتر ده امتیاز اختلاف دارد.

حلالی در ادامه گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت ها پنج بازی را شکست خورد اما توانست با تلاش و پیروزی های پی در پی اختلاف خود را با تیم های دیگر به 10 امتیاز برساند اما دیگر تیم ها اشتباهات زیادی در این فصل داشته اند و نتوانستند آنگونه که می خواهد امتیاز بگیرند. به نظر من تیم مدعی تیمی است که در فصل باخت کمتری داشته باشد،مربیان تیم های دیگر باید به توانمندی خود شک کنند وقتی که الان تیمی صدر نشین است که در نیم فصل اول 5 باخت داشته است ولی الان با اختلاف در صدر جدول است و تیم های مخالف ادامه لیگ برتر قطعا می دانند که پرسپولیس قهرمان می شود و به همین دلیل علاقه ایی به ادامه مسابقات ندارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سوال من از آنهایی که مخالف ادامه لیگ هستند این است که اگر شما نیز شرایط پرسپولیس را داشتید این حرف را می زدید؟من نیز مانند دیگران حاضر نیستم حتی یک نفر به خاطر فوتبال دچار این مریضی شود اما من مطمن هستم اگر دیگر تیم ها حتی یک امتیاز از باقی تیم ها جلو بود هر کاری می کردند که لیگ برگزار شود اما الان به دلیل شرایط بد خود علاقه ایی به ادامه بازی های ندارند.

ابتلای متین به کرونا در سوپرکارکت

حلالی در مورد فوت متین قوسی یکی از شاگردان خود گفت:الان فوت این نوجوان را بهانه کرده اند اما نمی دانند که متین سه ماه بود که تمرین نداشته در سوپر مارکت پدرش کمک می کرده است و شاید در آن فضا به ویروس کرونا مبتلا شده است و با این بهانه می خواهند لیگ را تعطیل کنند و به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال فشار بیاورند.

او در پایان گفت:به نظر من استفاده کردن از نام این نوجوان کار ناشایستی است و با این رفتار ها فقط غم این خانواده عزادار را بیشتر خواهید کرد و در پایان از دوستانی که این موضوعات را راه انداختند درخواست می کنم که با حضور در زمین از حق خود دفاع کنند و مردانه با فوتبال بازی کردن لیگ را به پایان دهند.

انتهای پیام/