ویلموتس چگونه بودجه‌ی یک ساله‌ی فدراسیون فوتبال را خواهد گرفت؟

قرارداد مارک ویلموتس فسخ شده اما مدت ها است که بحث دریافت غرامت سنگین از فدراسیون فوتبال آن هم به ارزش شش میلیون یورو پابرجا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ فدراسیون فوتبال ایران بعد از پایان قرارداد کارلوس کی روش تصمیم گرفت که با مربی دیگری وارد مذاکره شود و قراردادی را به امضا برساند. حذف و شکست سنگین تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت های اسیا باعث شد تا فدراسیون نشینان مجاب شوند دوره حضور 8 ساله ی کی روش در ایران به سر آمده است. از این رو با ویلموتس که سابقه هدایت تیم ملی بلژیک در جام جهانی را داشت وارد مذاکره شدند. قراردادی مشروط و 4 ساله با او نشان میداد که فدراسیون برای روزهای جدید آماده است.

به مرور اما بندهای عجیب از قرارداد با ویلموتس نیز منتشر شد که نشان می داد قرارداد عجیب و ترکمنچای با کی روش بسیار بهتر از قرارداد با ویلموتس بوده است! با این حال قرارداد با ویلموتس آنقدر زود فسخ شد که همین دریافت 2 میلیون یورو آنهم فقط برای سه ماه باورنکردنی بود اما حالا خبر رسیده که ویلموتس به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده تا غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال بگیرد؟ علت؟ تخلف و تقلب فدراسیون فوتبال و دست بردن در قرارداد اصلی ویلموتس! موضوعی که فدراسیون فوتبال به شکل جدی آن را رد می کند اما سرمربی بلژیکی مسمم است تا این رقم را از فوتبال ایران بگیرد. مبلغی که به ارزش بودجه یک ساله ی فوتبال ملی ایران خواهد بود.