رمضانی :‌ تلاش می کنیم میلیچ و دیاباته به روز اول تمرین و تست کرونا برسند

سرپرست تیم فوتبال استقلال : مهم این است که پس از سروع تمرینات و مسابقات دچار پشیمانی نشویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : هیچکس مخالف برگزاری بازی ها نبوده اما برای انجام مسابقه فوتبال یک سری شرایط باید در نظر گرفته شود، مثلا ساعت 11 شب اعلام می شود قرار است 3 روز دیگر تمرینات برگزار شود. اصلا برای برگزاری تمرینات و بازی های ما چه شرایطی در نظر گرفته شده؟ آیا اصلا جلسه ای برگزار شده است؟ ما خودمان تونل ضدعفونی ساختیم و قرار شده با کادر پزشکی چمن را هم ضدعفونی کنیم،متاسفانه فقط می گوییم می خواهیم بازی را برگزار کنیم.

استقلال در انقلاب تمرین می کند

وی ادامه داد :‌اصلا بحث قهرمانی و این حرف ها نیست، فقط مهم این است که اگر وارد تمرینات و بازی ها شدیم بعدها دچار پشیمانی نشویم. ما شروع تمریناتمان در مجموعه انقلاب و از روز پنج‌شنبه خواهد بود و نشستی را هم با کادر فنی خواهیم داشت. ما فراخوان هم به بازیکنان دادیم که در تهران حضور داشته باشند چون در روز چهارشنبه و پنجشنبه قرار است تست های کرونا هم بگیریم.

بازگشت میلیچ و دیاباته به تمرینات استقلال

او افزود : باشگاه تلاشش را می کند که در نزدیک ترین زمان ممکن دیاباته و میلیچ به تهران سفر کنند. خودم با میلیچ و دیاباته حرف زدم و قرار است شرایط را برای پرواز فرانکفورت فراهم کنیم که این نفرات به ما اضافه شوند،تمام تلاش ما این است که این نفرات به روز اول تمرینات استقلال برسند.

سعی می کنیم دیاباته و میلیچ به روز اول تمرین برسند/روز چهارشنبه و پنجشنبه قرار است تست های کرونا بگیریم

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: