امیر قلعه‌نویی مخالفت صد درصد با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ندارد!

امیر قلعه نویی که تیمش در فاصله ده امتیازی با پرسپولیس رتبه دوم رده بندی لیگ برتر را در اختیار دارد صبح امروز در گفت و گویی رادیویی آنطور که دیگران تصور می کردند مخالف قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ بعد از شیوع ویروس کرونا لیگ برتر ایران همانند سایر لیگ های دنیا به حالت تعلیق درآمد. در این میان اما مربیان برخی تیم ها و البته مدیران عامل تیم های لیگ برتری نامه زدند تا مسابقات به صورت کامل بدون نتیجه خاص به پایان برسد.

در این بین پرسپولیس که با فاصله ده امتیازی در صدر جدول قرار دارد اعتراض خودش را به پایان بدون نتیجه اعلام کرد و این درحالی است که سرخ ها عقیده دارند اصراری به برگزاری مسابقات ندارند اما بهتر است که لیگ بدون نتیجه به پایان نرسد. موضوعی که با مخالفت تیم هایی که شانس قهرمانی ندارند ابراز شده است.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان که تیمش رتبه دوم لیگ برتر را با سپاهان در اختیار دارد صبح امروز در گفت و گویی رادیویی اعلام کرد در هر صورت تیم ها زحمت کشیدند و اینکه لیگ بدون نتیجه خاص به پایان برسد عدالت محور نخواهد بود:« هر کسی هم که قهرمان شد مبارکش باشد اما من یک حرف دارم. در این مواقع که دیگر کشورها هم تجربه آن را نداشتند چه برسد به ایران و من امیر قلعه نویی، هر اتفاقی می‌افتد باید عدالت اجرا شود. بالاخره یک سری تیم‌ها پایین و بالای جدول حضور دارند که شانس سهمیه دارند. یک سری تیم‌های لیگ یکی هم مثل مس رفسنجان هستند. اگر به لیگ برتر نیایند در حق‌شان اجحاف شده است.»

این درحالی است که قلعه نویی موضع سختی نسبت به قهرمانی پرسپولیس بعد از 21 هفته نگرفت که در نوع خود جالب بود.