آرزوی مدیران باشگاه استقلال: کاش استراماچونی بزودی با تیمی قرارداد امضا کند!

آندره‌آ استراماچونی که بزودی بار دیگر «پدر» خواهد شد بعد از فسخ قرارداد با باشگاه استقلال هنوز با تیمی قرارداد جدید امضا نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استراماچونی که به دلیل عدم دریافت مطالباتش و همچنین واریزهای مختلف از چند صرافی دچار مشکلات حقوقی شده بود تصمیم گرفت به صورت یک طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کند و از ایران برود.

چرا استقلال امیدوار است استرا با تیمی قرارداد ببندد؟

بعد از این اتفاق اما استراماچونی با باشگاه جدیدی قراردادی امضا نکرده است و تا این لحظه استقلال مجبور است قرارداد فصل بعد این مربی را نیز به او پرداخت کند. روزنامه گل در شماره دیروز خود مدعی شده استراماچونی با شکایت به فیفا درخواست غرامت یک میلیون و چهارصد هزار یورویی کرده است و باشگاه استقلال ملزم به پرداخت آن است. پولی که معادل ریالی آن، ۲۸ میلیارد تومان می‌شود. یکی دو ماه هم قبل هم خبرورزشی مدعی شد شکایت استراماچونی از استقلال به فیفا رسیده و در صورتی که این مربی فصل آینده هدایت تیمی را به عهده نگیرد، استقلال نه تنها باید ۳۰۰ هزار یوروی مربوط به قرارداد این فصل او را به این مربی پرداخت کند بلکه ۷۵۰ هزار یوروی دیگر که مربوط به قرارداد فصل آینده این مربی هست را هم باید به حساب این مربی واریز کند.