پاشازاده : عوامل خودی در حال تخریب استقلال هستند

در حالی که باشگاه استقلال به نظم و ثبات نزدیک شده است و می‌رود تا از دوران تاریکش فاصله بگیرد، متاسفانه برخی از مدعیان دست به راه انداختن جنگ داخلی زده‌اند و این معضل بزرگی برای تیم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : این جنگ داخلی بین قدرت‌هایی که بیرون هستند در سال‌های اخیر همیشه وجود داشته و تنها کمرنگ و پررنگ شده است، وگرنه هیچ گاه از بین نرفته است.در سال‌های اخیر هرگاه تیم به سوی رشد می‌رفت، این جنگ‌های قدرت داخلی اوج می‌گرفت تا پر و بال این تیم چیده شود و الان هم دیده می‌شود که این اتفاق در حال تکرار است.من هشدار می‌دهم که عوامل خودی در حال تخریب استقلال هستند چون هر کدامشان یا دنبال اثبات شایستگی‌های خودشان هستند و یا به دنبال تخریب آنهایی که الان در باشگاه مسئولیت دارند.الان در باشگاه چه مشکلی هست که بعضی‌ها از بیرون تولید حاشیه می‌کنند؟ مدیران باشگاه دارند کارشان را انجام می‌دهند.
وی افزود: آنها وعده‌های خود را محقق کرده و تیم را به آرامش و نظم رسانده‌اند، مشکلات مالی کم و بیش حل شده و باید قدردان بود، نه اینکه دست به تخریب زد.اگر مطمئن بودیم که مثلاً کرونا تا یکی دو ماه آینده ریشه کن می‌شود، می‌گفتیم این لیگ را تعطیل کنند و فصل بعد را پیگیری کنند.اما گویا متاسفانه این‌طور نیست و باید فعلاً خودمان را با زندگی و کار کنار کرونا تطبیق بدهیم. لذا از سرگیری رقابت‌های فوتبال اتفاق عجیبی نیست.اما از طرفی باید این را هم بگوییم که فدراسیون و سازمان لیگ باید زیر ساخت‌های بهداشتی لازم را ایجاد کند تا سلامتی بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات هم تامین شود.

بیشتر بخوانید :

پاشازاده: تغییرات مثبت در استقلال محسوس است