قرارداد شیخ دیاباته 2 روز دیگر فسخ می شود

باشگاه استقلال تاکنون ۱۳۰ هزار دلار به حساب دیاباته واریز کرده است و برای مابقی آن نتوانسته منابع مالی تهیه کند. این مسئله در جلسه هیئت مدیره باشگاه نیز مطرح شد و حتی بحث‌های جدی میان اعضا صورت گرفت، اما نتیجه‌ای نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،باشگاه استقلال تاکنون ۱۳۰ هزار دلار به حساب دیاباته واریز کرده است و برای مابقی آن نتوانسته منابع مالی تهیه کند. این مسئله در جلسه هیئت مدیره باشگاه نیز مطرح شد و حتی بحث‌های جدی میان اعضا صورت گرفت، اما نتیجه‌ای نداشت. ظاهراً سعادتمند نتوانسته است در آستانه پایان مهلت یک هفته‌ای مابقی پول دیاباته را فراهم کند و با توجه به قول‌هایی که برای حفظ این بازیکن داده بود، تحت فشار قرار گرفته است. اگر چه مسئولان استقلال در تلاش هستند تحت هر شرایط منابع مالی تامین کرده و پول دیاباته را پرداخت کنند.

دیاباته به مسئولان استقلال تأکید کرده است که تا روز جمعه باید مطالباتش کامل پرداخت شود و در غیر این‌صورت قراردادش را فسخ خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، بار دیگر سریال فسخ قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی در استقلال ادامه پیدا خواهد کرد که قطعاً با واکنش تند هواداران استقلال روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید :

دیاباته :همچنان دلم با استقلال است!