پرسپولیس چگونه از یک بدهکار ، طلبکار ساخت؟

اوساگونا در دوران حضورش در پرسپولیس کیفیت بالایی نداشت و روی لبه تیغ بود اما این روزها به عنوان یک طلبکار سرخپوشان را تهدید می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کریستین اوساگونا در روز های حضورش در پرسپولیس کیفیت لازم را به نمایش نگذاشت و مورد انتقاد اکثر کارشناسان قرار گرفت تا جایی که عنوان شد این مهاجم باید به زوی از جمع پرسپولیسی ها جدا شود.

اوساگونا و خیلی دیگر از خارجی های فوتبال ایران در زمان بازی فوتبال بی خاصیتی را ارائه می دهند اما در زمان گرفتن طلبشان زبانشان تند است و با تهدید تیم بزرگ پرسپولیس را وادار می کنند در مواقعی هم برابر آنها کُرنش داشته باشد.

یاد سلطان بخیر !

یاد روز های قدیم می افتیم که علی پروین چقدر از بزرگان فوتبال را مجاب می کرد به خاطر نام پرسپولیس با کمترین هزینه لباس سرخ را به تن کنند اما مدیران امروز هر بازیکن کوچکی را به تیم می آورند و در نهایت هم با التماس خواهش و گرفتن مهلت انها را از شکایت باز می دارند.

درست است که دوران فوتبال حرفه ای است و بازیکن پولش را می خواهد اما حرف ما این است که اوساگونا با این کیفیت باید در پرسپولیس قرارداد مشروط می بست نه قراردادی که تحت هر شرایطی منجر به دریافت مطالباتش باشد.

گفته می شود پرسپولیس برای پرداخت طلب این بازیکن تا 5 خرداد فرصت دارد وگرنه اقای کریستین اوساگونا به راه های فیفایی رهنمون می شود.

انتهای پیام/