خلاصه و نتیجه بازی هرتا برلین- یونیون برلین

در اولین دیدار از هفته بیست و هفتم بوندس لیگا امشب از ساعت 23 تیم های فوتبال هرتابرلین و یونیون برلین به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در اولین روز از هفته یست و هفتم لیگ برتر فوتبال آلمان- بوندس لیگا تیم های هرتا برلین و یونیون برلین از ساعت 23 به مصاف هم رفتند این دیدار در ورزشگاه تیم فوتبال هرتا برلین برگزار شد .

تیم فوتبال هرتابرلین این دیدار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 10 بازی پارنسن از تیم فوتبال یونیون با کارت زرد داور جریمه شد و در نیمه اول یکبار دیگر داور مسابقه در دقیقه در دقیقه 44 اکباکیو از تیم فوتبال هرتا برلین را با کارت زرد جریمه کرد اما در نهایت بازی هجومی هرتا برلین منجر به گل نشد و دو تیم با حساب صفر بر صفر به رختکن رفتند .

کولاک دو دقیقه ای هرتا برلین

گل اول : نیمه دوم این دیدار برای هرتابرلین خوش یمن بود و در دقیقه 51 ماروین پلاتن هارت با پاس گل به موقع ایبیشوویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا اولین گل بازی به ثمر برسد.

گل دوم : درست یک دقیقه بعد از گل اول این بار زننده گل اول در نقش سازنده گل ظاهر شد و اوکباکیو اولین گل خودش و دومین گل هرتا را وارد دروازه یونیون برلین کرد.

گل سوم : در دقیقه 61 این بازی ایبیشوویچ دویم پاس گل خود را با موفقیت انجام داد تا در پس گل دبل کند و سومین کل هرتا توسط کانها به ثمر برسد.

گل چهارم : ماروین پلاتن هارت در پاس گل دبل کرد تا ددریک بویاتا اولین گل خودش و چهارمین گل هرتا را وارد دروازه یونینو کند.

این دیدار با حساب 4 بر صفر به سود هرتا به پایان رسید تا یونیون دیگر همشهری هرتا برلین با یک شکست سنگین در دربی روبرو شود.
بیشتر بخوانید:
بوندس لیگا / نتیجه و خلاصه بازی یونیون برلین 0 – 1 بایرن مونیخ
بوندس لیگا / نتیجه و خلاصه بازی کلن 2- 2 ماینتس + فیلم
بوندس لیگا / آگزبورگ 1 – 2 وولفسبورگ + فیلم
بوندس لیگا / دوسلدورف 0 – 0 پادربورن + فیلم
برنامه بازی های هفته 26 بوندس لیگا اعلام شد

انتهای پیام/