پیروانی : تمامی تست های کرونا منفی بود

طبیعی است که یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم و همکارانش با توجه به نتایج این تست‌ها برنامه ریزی تمرینات را با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، انجام خواهند داد.

 افشین پیروانی، پاسخ آزمایش‌ تشخیصی کرونا برای تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته در نمونه‌گیری شرکت کرده‌اند، منفی بوده است و به این ترتیب باید گفت آنها در صحت و سلامت کامل از جهت عدم ابتلا به ویروس کوید 19 قرار دارند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،افشین پیروانی،مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت : پاسخ آزمایش‌ تشخیصی کرونا برای تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته در نمونه‌گیری شرکت کرده‌اند، منفی بوده است و به این ترتیب باید گفت آنها در صحت و سلامت کامل از جهت عدم ابتلا به ویروس کوید 19 قرار دارند. بازیکنان، در سه گروه و  در زمان‌های متفاوت به مجموعه شهید کاظمی مراجعه کردند تا در آزمون‌های بررسی آمادگی بدنی شرکت کنند تا وضعیت جسمانی آنها از جهت فاکتورهای مختلف بررسی شود.  طبیعی است که یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم و همکارانش با توجه به نتایج این تست‌ها برنامه ریزی تمرینات را با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، انجام خواهند داد. در این ارتباط بار دیگر این درخواست از هواداران مورد تاکید قرار می‌گیرد که با توجه به انجام تمرینات در پشت درهای بسته به منظور حفظ سلامت خود و اعضای تیم از حضور در ورودی‌ مجموعه شهید کاظمی، جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید :

کارگزار پرسپولیس بدون مزایده برنده شده است