نتیجه و خلاصه بازی دوسلدورف و کلن

در آخرین بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال آلمان بوندس لیگا تیم های دوسلدورف و کلن از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  روز سوم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال آلمان بوندس لیگا با 3 دیدار پی گیری شد .

شالکه در خانه تحقیر شد

در اولین دیدار تیم های فوتبال شالکه و آگزبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم میهمان یعنی آگزبورگ با 3 گل شالکه میزبان را در هم کوبید.

پیروزی پر گل لایپزیش در تقلید از بایرن

در دیدار دوم تیم های فوتبال ماینتس و لایپزیش در خانه تیم ماینتس به مصاف هم رفتند که میهمان این بازی را با حساب 5 بر صفر به سود خود به پایان رساند تا در تعقیب بایرن مونیخصدرنشین قرار بگیرد .

لایپزیش در این دیدار یک بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت و موفق شد 5 بر صفر بر میزبان خود ماینتس غلبه کند.

کولاک کلن در دقایق پایانی با دبل درکسلر در پاس گل!

گل اول دوسلدورف:در سومی دیدار و آخرین بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال آلمان تیم فوتبال دوسلدورف میهمان کلن بود و در این بازی ابتدا تیم میهمان در دقیقه 41 توسط کنان کارامن موفق شد دروازه کلن را باز کند و تیم میهمان را یک بر صفر پیش بیاندازد.

پنالتی از دست رفته کلن:در دقیقه 57 تیم کلن صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را اوث نتوانست به گل تبدیل کند تا بازی کماکان با حساب یک بر صفر به سود تیم دوسلدورف جریان یابد.

گل دوم دوسلدورف : اسکریزباسکی با پاس گل تماشایی خود موفق شد اریک تامی را در موقعیت گل قرار دهد و این بازیکن دروازه تیم فوتبال کلن را برای دومین بار باز کرد.

گل اول کلن: درکسلر با یک پاس زیبا توانست آنتونی مودسته را در موقعیت گلزنی قرار دهد و این بازیکن در دقیقه 88 بازی را 2 بر 1 کرد و اولین گل میزبان را به ثمر رساند.

گل دوم کلن: درکسلر در پاس گل دبل کرد و جان کوردوبا گل تساوی بخش کلن را وارد دروازه دوسلدورف کرد این گل در دقیقه 91 به ثمر رسید.

بازی با حساب دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام/