جمشیدی : خوشحالم مردم زیرخاکی را دوست داشتند/تفریحم فوتبال است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : همیشه خودم را فوتبالیست می دانم و تفریحم فوتبال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پژمان جمشیدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت : همیشه خودم را فوتبالیست می‌دانم؛ به شدت مربیگری را دوست دارم. خوشحالم سریال زیرخاکی مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد : بازی کردن سریال کار سختی است، چون زمان‌بر است و وقتی برای استراحت ندارید. من در شش ماه حتی ۵ روز هم استراحت نکرده‌ام. دودل بودم، اما متن را که خواندن مطمئنم بودم که این چالش بزرگی است و می‌تواند اتفاقات خوبی بعد از آن رخ دهد.

او افزود : آنقدر بازیگران خوبی کنار من بودند و گروه خوب بود که کار برای من راحت بود. همیشه خودم را فوتبالیست می‌دانم. اگر جایگاهی پیدا کرده‌ام در هنر همه به خاطر لطف رسانه‌های ورزشی بوده است. اگر ارتباط‌مان کم شده به خاطر گرفتاری‌های من بود. فوتبال وقتی دوباره در خارج از کشور شروع شد من خیلی ذوق‌زده شدم.

تفریح پژمان جمشیدی : فوتبال

جمشیدی اذعان داشت : هنوز تفریح اول من فوتبال است. حتی اگر سر صحنه هم باشیم سریع یک تلویزیون تهیه می‌کنیم و فوتبال می‌بینیم. اگر هم دربی باشد تمام تلاش خود را می‌کنم که حتما بازی را ببینم. به شدت مربیگری را دوست دارم، ولی الان خیلی سخت است که سرمربی یک تیم شوم. حتی برای جامعه فوتبال هم سخت است که به در قامت سرمربی من اعتماد کند، اما دوست دارم شانس خود را به عنوان مربیگری امتحان کنم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بیانیه پرسپولیس پس از مثبت شدن تست کرونا دو عضو از باشگاه