فتح‌الله‌زاده: آیا مدیرعامل باشگاه نباید حقوق داشته باشد؟

متاسفانه شاهد گروکشی و خودنمایی در استقلال هستیم که هر کدام اسناد محرمانه باشگاه را بیرون می‌دهند و می‌خواهند بگویند ما هم هستیم!

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت : آیا مدیرعامل باشگاه نباید حقوق داشته باشد؟ آیا سرمربی، بازیکن و دیگر اعضا حقوق نمی‌گیرند؟ چرا باید اسناد باشگاه به بیرون درز پیدا کند؟ اصلا چطور بیرون می‌آید؟ باشگاه بدهی‌های عدیده‌ای دارد و اگر پرداخت نشود، باشگاه ممکن است از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده یا با خطر کسر امتیاز روبرو شود. این مسئله شوخی نیست و نباید فرصت را از دست داد‌. با اینکه 6 سال از استقلال بیرون بودم، گفتم مدیری باشد که 10,15 روزه به شکایت‌ها رسیدگی کند، اما دچار بیماری کرونا شدم و گفتم اگر 20 روز استراحت کنم تا خوب شوم، فرصت برای استقلال از دست می‌رود و برای اینکه باشگاه آسیب نبیند، استعفا دادم. متاسفانه شاهد گروکشی و خودنمایی در استقلال هستیم که هر کدام اسناد محرمانه باشگاه را بیرون می‌دهند و می‌خواهند بگویند ما هم هستیم!
در همین سال‌های 92 و 93 که مدیرعامل استقلال بودم، اسپانسرهای مثل همراه اول، ایرانسل، مارکتینگ و … نبود. امسال اسماعیل خلیل‌زاده 12 میلیارد و موسوی نیز 8 میلیارد تومان کمک کرده‌اند و باشگاه باید پس بدهد. این ها کمک است، اما بدهی‌های این چنینی کمر باشگاه را می‌شکند.

بیشتر بخوانید :