هومن افاضلی : تیم پارس جنوبی پولدار و بی پول است

هومن افاضلی سرمربی نیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم ما پولدار است و مردم جم نیز می توانند از تیم حمایت کنند همین پروژه پارس جنوبی کلی درآمد دارد ولی حمایتی از تیم نمی شود.



به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هومن فاضلی سر مربی تیم فوتبال پراس جنوبی جم:ما هر کاری می کنیم از اعتبار خودمان استفاده می کنیم چرا باید سرپرست تیم ماخود را زیر ۱۰۰ میلیون قسط ببرد؟ برخی بازیکنان تیم ما ۵۰ درصد دریافتی داشته اند ولی از دی ماه دریافتی نداشته اند برخی عوامل تیم ما نزدیک به یک سال است که پولی دریافت نکرده اند و شرایط سختی است.

5 میلیارد پول در اداره کل ورزش و جوانان داریم اما کسی پیگیر نیست

وی ادامه داد:تیم ما پولدار است ولی سراغ پول هایش نمی رود همین الان ۵ میلیارد در اداره ورزش و جوانان استان داریم ولی کسی به‌ دنبال وصول پول ها نیستند الان اعلام کرده اند که هر بازیکنان باید در یک اتاق باشند ما الان در پول آب معدنی مانده ایم چگونه پول هتل ها بدهیم.

فدراسیون پزشکی ورزشی پولدار است

افاضلی افزود:فدراسیون پرشکی ورزشی این همه پول از باشگاه می گیرند الان چرا حمایت نمیکنند فدراسیون پزشکی ورزشی پولدار ترین فدراسیون است چون از همه پول می گیرند ولی کاری نمی کنند اما به هواداران پارس قول داده ایم که در لیگ باقی خواهیم ماند و فقط به خاطر هواداران این تیم است که از تیم جدا نمی شوم. باشگاه ما این روز ها نه مدیرعامل ندارد و نه هیات مدیره امیدوارم شرایط ما درست شود و مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/