سهیل مهدی:تست ها باشگاه ها باید به تایید سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی برسد

مسئول کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: هر باشگاهی که نتایج تست هایش را به اعلام کرده است و اگر به تایید کمیته پزشکی سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی برسند می تواند تمرینات خود را به راحتی ادامه دهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در مورد آغاز لیگ برتر فوتبال گفت:بیش از ۵۰ درصد تیم های هنوز جواب تست های خود را به سازمان لیگ‌ نداده اند مرکز هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند می‌توانستند تست ها را بگیرند و جوابرا به ما ارایه دهند.

3000 فوتبالیست در 4 لیگ باید تست کرونا بدهند


ادامه داد: برخی باشگاه قبل اعلام پروتکل ها تمرینات را آغاز کردند و الان به مشکل خورده اند ولی برخی تیم ها با رعایت ۱۰۰ درصدی نکات بهداشتی تمرینات خود را آغاز کرده اند و بیش از ۳۰۰۰ فوتبالیست در چهار لیگ ما فعالیت می کنند و باید همه این افراد تست بدهند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رقابت ها در زمان مقرر برگزار می شود


در مورد انصراف برخی تیم ها گفت:امیدوارم همه تیم ها سلامت باشند ولی به نظرم مراجع قضایی باید در مورد انصراف تیم ها نظر دهند و ما مسئول برگزاری هستیم آنهایی که به کرونا مبتلا شدند قرنطینه می شود ولی فعلا زمان برگزاری مسابقات تغیی نمی کند و همان زمان ‌که اعلام کرده ایم مسابقات را برگزار می کنیم.

انتهای پیام/