یحیی گل محمدی:ادامه تمرینات و مسابقات لیگ برتر یک تصمیم شجاعانه بود

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شروع تمرینات برای آغاز رقابت های لیگ برتر وانکش نشان داد و صحبت های را مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه تمرینات اعلام کرد که ادامه تمرینات و مسابقات یک تصمیم شجاعانه بود چون خیلی‌ها دوست نداشتند بنابر شرایط خودشان لیگ ادامه پیدا کند.

فکر می‌کنم تیم از نظر مالی به یک ثبات خوب رسیده است و بدهی‌هایی که در فیفا داریم به زودی حل خواهد شد و خطری پرسپولیس را برای آینده تهدید نخواهد کرد و می توانیم با قدرت به کار خود ادامه دهیم.به جز مسائل بهداشتی نگرانی خاصی وجود ندارد که به همین منظور هر هفته از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم تا با خیال راحت و تمرکز به رسیدن به قهرمانی فکر کنیم.

تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس

بخشی از تصمیم‌گیری برای ماندن دست بازیکن است. ممکن است قراردادش تمام شده باشد و یا اینکه بندی در قرارداد دارد که اگر بخواهد می‌تواند جدا شود. به هر صورت هرچقدر ما برای ماندن آنها تلاش کنیم فایده‌ای ندارد.یکسری بازیکنان مثل بیرانوند و استوکس و یکی دو نفر دیگر می‌روند، اما اکثر بازیکنان با ما هستند و به باشگاه اعلام شده که نیاز داریم و باید تمدید شود.