پیش بازی دورتمند- بایرن مونیخ / دربی بی‌تماشاگر! شب ویژه وست فالن

قهرمانان ۱۰ دوره اخیر بوندسلیگا امشب در شرایطی دربی بزرگ فوتبال آلمان را برگزار میکنند که سکوهای ورزشگاه وست فالن یا همان سیگنال ایدونا پارک بدون تماشاگر خواهد بود اما این مورد از حساسیت بازی بزرگ بوندسلیگا چیزی را کم نخواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در سومین هفته پسا کرونا در دیار ژرمنها تیمهای اول و دوم بوندسلیگا در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو بازیهای دو هفته گذشته را با برد پشت سر گذاشته مضافا اینکه زنبورها هیچ گلی را هم دریافت نکرده‌اند.

در بازی رفت در آلیانس آره‌نا، شاگردان هانس دیار فیلیک با ۴ گل به برتری رسیدند و تا به رکورد ۹ گل زده و بدون گل خورده در ۲ دیدار آخر خود برسند.دو دیدار آخر دورتموند بایرن در آلیانس آره‌نا برگزار شد و حالا در سیگنال ایدونا پارک جاییکه دورتموند برای آخرین بار بایرن را آنهم در بازی رفت فصل قبل شکست داد به مصاف هم خواهند رفت.

وضعیت حساس جدول

بایرن با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در حال حاضر صدر نشین بوندسلیگا میباشد و برد در این دیدار اختلاف را به عدد ۷ رسانده و به نوعی خیال باواریاییها برای حرکت به سمت هشتمین قهرمانی متوالی راحت میشود در طرف مقابل برد دورتموند اختلاف را به یک امتیاز رسانده و انگیزه‌های مردان لوسین فاوره برای فتح بوندسلیگا بعد از هشت سال را بالا خواهد برد.

مردان ویژه

رابرت لواندوفسکی آماری عجیب در “درکلاسیکر” با پیراهن بایرن دارد.او از زمان پیوستن از بایرن به دورتموند در ۱۱ دیدار بوندسلیگایی ۱۵ بار دروازه تیم سابق خود را باز کرده است و در ۱۲ گل از این ۱۵ گل در ۶ دیدار متوالی دو تیم به ثبت رسیده است.

در طرف مقابل،جیدون سانچو با ۱۴ گل پس از لواندوفسکی و تیمو ورنر، سومین گلزن بوندسلیگا محسوب شده و قصد دارد در این دیدار هم شمار گلهای خود را افزایش دهد.

۸ در کلاسیکر اخیر بدون مساوی

آخرین درکلاسیکری که نتیجه مساوی در آن رقم خورد به فصل ۲۰۱۵/۱۶ هفته ۲۵م برمیگردد که در همین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.در ۸ دیدار دیگر بایرن ۶ برد و دورتموند ۲ برد بدست آورده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید در دربی”بی‌تماشاگر ” و در تقابل لوسین فاوره و هانس دیتر فیلیک چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

ویژه امشب

از فصل ۲۰۱۶/۱۷ “درکلاسیکر” رفت در هفته یازدهم و “درکلاسیکر ” برگشت در هفته بیست و هشتم برگزار میشود و این مورد نظم برنامه ریزی بوندسلیگا را به رخ میکشد.