سازمان لیگ برای منافع پرسپولیس لیگ را برگزار می کند!

مدیر رسانه‌ای نفت مسجد سلیمان : ما پول تست کرونا نداشتیم و مجبور شدیم این پول را از این طرف و آن طرف تهیه کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار داشت : مشکلات مالی باشگاه عدیده است به طوری که تشکیل یک اردو برای بازیکنان کار بسیار سختی بود. مدیرعامل باشگاه ما همچنان مصر است که بازی‌ها برگزار نشود چون این بیماری، بیماری سختی است و نصیریان‌دوست معتقد است اگر اتفاقی برای بازیکنان بیفتد سازمان لیگ باید مسئولیت آن را بپذیرد.

وضعیت قرمز در خوزستان ، مشکل اصلی فولادی ها

وی افزود : ما پول تست کرونا را نداشتیم و با سختی زیاد از این طرف و آن طرف تهیه کردیم.  دریافتی ما از 10 میلیارد تومان، 3 میلیارد و 450 میلیون تومان بوده است. حیدری می‌گوید این پول به حساب هیأت همگانی آمده و ما می‌توانیم طبق قانون آن را پرداخت نکنیم. مشکل اصلی ما این است که در خوزستان وضعیت قرمز اعلام شده است‌.

او ادامه داد : متأسفانه آقایان سازمان لیگ به خاطر منافع پرسپولیس که می‌خواهند به هر شکلی به این تیم جام بدهند تیم‌های دیگر را فدا می‌کنند این کار چه از نظر شرعی و چه از نظر قانونی مشکل و ایراد دارد. ما در مورد این مسئله به زودی یک بیانیه منتشر می‌کنیم. مهدی تارتار سرمربی تیم هم مخالف برگزاری مسابقات با این شرایطی که استان خوزستان دارد، است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پرسپولیس از کارگزار رسمی خود پول گرفت