بهتاش فریبا : جان مردم مهم است یا قهرمانی؟

من منطقی صحبت می‌کنم و تحت تاثیر احساسات حرف نمی‌زنم اما جان مردم مهم است یا قهرمانی؟ این همه سال قهرمان و نائب قهرمان و تیم‌های صعود کننده مشخص شدند اما چه اتفاقی افتاد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پیشکسوت استقلال و فوتبال ایران گفت: من منطقی صحبت می‌کنم و تحت تاثیر احساسات حرف نمی‌زنم اما جان مردم مهم است یا قهرمانی؟ این همه سال قهرمان و نائب قهرمان و تیم‌های صعود کننده مشخص شدند اما چه اتفاقی افتاد؟ آیا فوتبال ما تغییر کرد؟ شما فکر کنید یک سال لیگ نداریم. در خیلی از کشورها مسابقات تعطیل شده و خیلی از کشورها هم اگر بازی‌ها را برگزار می‌کنند طوری رعایت می‌کنند که ما اصلا نمی‌توانیم به شرایط آنها برسیم.

من بازی بایرن مونیخ ودورتموند را تماشا می‌کردم و قبل از بازی نشان داد که بازیکنان در رختکن چه شرایطی دارند و چگونه از یک تونل عبور می‌کنند که تمام بدن آنها ضد عفونی می‌شود. داخل راهروهای استادیوم برق می‌زد وحتی اولیور کان، رومنیگه، و خیلی از بزرگان بایرن روی سکوها با 5 صندلی فاصله با ماسک و دستکش نشسته بودند. اینها همه مشکلاتی است که ما داریم و نمی‌توانیم مثل کشورهای پیشرفته آنها را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید :

بهتاش فریبا : آیا سخت افزاری مثل آلمان داریم که لیگ را ادامه دهیم