توضیحات پزشک سپاهان در خصوص نتایج تست کرونا

در بررسی چارت روزانه و معاینات فیزیکی به دو نفر شامل یک بازیکن و یک عضو تدارکات مشکوک شدیم، آنها را تحت آزمایش PCR قرار دادیم که تست‌شان مثبت درآمد. به همین خاطر تمرین روز پنجشنبه را لغو کردیم و روز جمعه از همه اعضای تیم، تست مجدد گرفتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،پزشک سپاهان گفت : در بررسی چارت روزانه و معاینات فیزیکی به دو نفر شامل یک بازیکن و یک عضو تدارکات مشکوک شدیم، آنها را تحت آزمایش PCR قرار دادیم که تست‌شان مثبت درآمد. به همین خاطر تمرین روز پنجشنبه را لغو کردیم و روز جمعه از همه اعضای تیم، تست مجدد گرفتیم.

نورافکن و آن عضو تدارکات به همراه یک بازیکن و یکی دیگر از اعضای تدارکات تیم تست‌شان مثبت شد و البته خود نورافکن این مسئله را رسانه‌ای کرد اما آن یک نفر دیگر اصلا در تمرینات ما تا آن زمان حضور نداشت. او جزو بازیکنان ما نیست،‌ جزو مجموعه است.

علاوه بر این ما یک مورد دیگر را هم داریم که جزو بازیکنان نیست و جزو عوامل اجرایی تیم است که تست اول او مثبت شده و نمونه دوم را به آزمایشگاه داده و احتمالا تا امشب مشخص خواهد شد. بنابراین نتیجه کلی این است که ما فعلا 5 مورد مثبت داریم و از این 5 نفر یک نفر اصلا در هیچ کدام از تمرینات نبوده و یک نفر هم آزمایشگاه برایش درخواست تست مجدد داده است. سه نفر هم PCR شان مثبت شده که دو بازیکن و یکی از اعضای تدارکات هستند.

بیشتر بخوانید :

سپاهان ۴ نفر کرونایی دارد