هافبک ملی پوش استقلال در تلاش برای برد!

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال معتقد است اگر بتوانیم همانند لیگ‌های اروپایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، برگزاری مسابقات هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت تیم گفت:  در دو ماهی که تمرینات تعطیل بود، طبق برنامه‌های مربی بدنساز تیم کارمان را انجام می‌دادیم و خدا را شکر شرایط بدنی بازیکنان بسیار خوب است و به نظرم تا 20 روز آینده به آمادگی کامل می‌رسیم.

بازیکن تیم فوتبال امید در ادامه و در پاسخ به بحث مخالف استقلالی ها با برگزاری مسابقات لیگ تصریح کرد: ما موافق تعطیلی کامل لیگ برتر نیستیم. می‌گوییم اگر مسابقات برگزار می‌شود، به شکلی باشد که بازیکنان آسیب نبینند چون واقعا شرایط خطرناکی است و اگر یک بازیکن مبتلا به کرونا شود، زندگی ورزشی او به خطر می‌اُفتد.

رضا وند: به هیچ وجه موافق تعطیلی لیگ نیستم!

وی افزود: اگر بتوانیم همانند لیگ‌های اروپایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، چرا بازی‌ها برگزار نشود؟ اما واقعیت این است که این مسائل در ایران خیلی کم رعایت می‌شود و همین موضوع برای بازیکنان خطرناک است. به نظرم اگر شرایط بهداشتی به طور کامل رعایت شود، می‌توانیم بازی‌ها را برگزار کنیم.

رضاوند پیرامون موضوع حضور هوادارن نیز تصریح کرد:  در دو مسابقه‌ی آخری که بحث کرونا بود و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شد، شرایط خیلی خوبی داشتیم. اختلاف امتیازی تیم‌های بالای جدول کم بود، اما همان دو بازی ما را از شرایط خوبمان دور کرد چون به دلیل کرونا تمرین نکرده بودیم. ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و با شروع لیگ برتر تلاش می‌کنیم تا به برد برسیم.

انتهای پیام/