مسی ها فعال تر از همیشه در نقل و انتقالات هندبال

تيم هندبال مس برای فصل جديد رقابت های هندبال بازيكن جديد در اختيار گرفت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم هندبال مس کرمان که به عنوان قهرمان لیگ برتر فصل قبل، نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا می شود، در این روزها گام های بلند و قوی برای برای تدارک یک تیم قوی برای فصل بعد رقابت ها برداشته است. كرمانی ها كه فصل گذشته با ناتمام ماندن رقابت های ليگ برتر توسط فدراسيون هندبال به عنوان قهرمان اين رقابت ها معرفی شدند، حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات اين فصل داشتند.

مسلم زلفی بازیکن ملی پوش با عقد قراردادی به عضویت باشگاه صنعت مس کرمان درآمد، او فصل قبل در باشگاه ذوب آهن اصفهان حضور داشت.

جلال کیانی بازیکن فصل قبل تیم سپاهان اصفهان که در سال های اخیر به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت های مختلف حضور داشت، اکنون به مس کرمان پیوست. کیانی اصالتی کرمانی دارد که در پست بغل راست ازی می کند، به همراه تیم ملی در سال های اخیر در جام جهانی حضور داشته است.

اميدرضا سرپوشی بازيكن سابق تيم هندبال فرازبام خائيز دهدشت قرار است در فصل جديد رقابت های ليگ برتر هندبال در تيم مس كرمان بازی كند.

حسین جهانی دیگر بازیکن کرمانی فصل آینده مس کرمان که در عضویت تیم ملی جوانان قرار دارد، فصل قبل هم برای تیم هندبال مس بازی می کرد و یکی از ارکان موفقیت این تیم محسوب می شد که این بازیکن قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

تيم هندبال مس كرمان بازيكنان خوبی در اختيار دارد و قطعا مسئولان اين تيم با توجه به سرمايه گذاری هايی كه می كنند به دنبال موفقيت در ليگ داخلی و رقابت های آسيا خواهند بود.

انتهای پيام/