ملی پوش با سابقه در یک قدمی سایپا

سایپایی ها قصد دارند تا شهرام محمودی با تجربه را تیم شان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور شبکه لحظه ، شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران که مدت‌ها با مصدومیت کمر روبه رو بود و در نهایت تصمیم گرفت کمرش را به تیغ جراحان بسپارد، اکنون کمی بهبود یافته و می تواند در نیم فصل دست به توپ شود. محمودی فصل گذشته در تیم شهرداری ارومیه حضور داشت و برای فصل‌ پیش‌رو با چند پیشنهاد جدی دیگر هم روبرو بود. باشگاه سایپا مشتری پر و پا قرص این بازیکن است.

بهترین اسپکر جام باشگاه‌های آسیا در سال 2012، با ارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا در سال 2014، با ارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا در سال 2016 و با ارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا در سال 2017 بخشی از افتخارات فردی این بازیکن 32 ساله در رده باشگاهی است.

باشگاه سایپا قصد حضور قدرتمند در رقابت های لیگ امسال را دارد، آن ها به همین منظور در کادر فنی شان هم دست به تغییر زدند و تصمیم گرفتند مصطفی کارخانه که یکی از مربیان با سابقه و با تجربه است را در راس کادر فنی تیم شان داشته باشند. سایپایی ها همچنین حضور قدرتمند در بازار نقل و انتقالات داشتند و بازیکنی چون سید محمد موسوی ملی پوش با تجربه کشورمان را هم جذب کردند.

انتهای پیام/