خلیل زاده : انتظار نداشتم غفوری به من تهمت بزند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال : وریا خودش می داند من چه کارهایی برایش انجام دادم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، واکنش اسماعیل خلیل زاده ، عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به اتهام وریا غفوری ، کاپیتان استقلال اظهار داشت : وریا غفوری برای بازی پلی آف نمی‌خواست همراه تیم بیاید چون طلب داشت. او خودش می‌داند چه کارهایی برایش انجام داده‌ام و انتظار این تهمت‌ها را نداشتم.

قهر غفوری در فرودگاه

وی ادامه داد : پس از بازگشت تیم از امارات، باید بلافاصله آماده اعزام به قطر برای دومین بازی مرحله پلی‌آف می‌شدیم. غفوری در فرودگاه اعلام کرد که به دلیل پرداخت نشدن طلبش، نمی‌خواهد همراه تیم به قطر برود. در همان جا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و یکی دو بازیکن از من خواستند که مشکل غفوری را حل کنیم. ما از طریق کارگزار باشگاه، چکی را به غفوری برای 45 روز تحویل او دادیم.

وریا طلبش را از استقلال بگیرد نه من!

او افزود : ما سه کار برای غفوری انجام دادیم، اول اینکه به اشتباه او بدهکار شده بود، کاری کردم طلبکار باشد نه بدهکار. دوم اینکه خودم پیگیر طلبش شدم و از او خواستم که 45 روز صبر کند، اما اصرار کرد که باید به او چک بدهیم. سوم اینکه، وقتی موعد چک رسید، من سمت اجرایی نداشتم. غفوری چندی پیش هم طی پیامی تهدید‌آمیز خواستار پولش شد که به او گفتم که باشگاه باید طلبش را پرداخت کند نه من. غفوری خودش می‌داند من چه کارهایی برای او انجام داده‌ام و انتظار نداشتم به بنده تهمت بزند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: مطهری : امیدوارم اتفاقات مثبت در استقلال ادامه دار باشد