شکست مالی پرسپولیس در جذب استوکس

او حضور پرهزینه خودش، دوستانش و نمایندگان باشگاه را در دوبی آن قدر طول داد تا نهایتا پول از تهران رسید. گفته می‌شود ۱۵۰هزار یورو به استوکس پرداخت شد تا او راضی به حضور در ایران شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آنتونی استوکس تا پول پیش‌قراردادش را نقدا نگرفت، به تهران نیامد. او حضور پرهزینه خودش، دوستانش و نمایندگان باشگاه را در دوبی آن قدر طول داد تا نهایتا پول از تهران رسید. گفته می‌شود ۱۵۰هزار یورو به استوکس پرداخت شد تا او راضی به حضور در ایران شود. حالا این پول پریده و مهاجم ایرلندی در نامه‌هایش به باشگاه، حتی حقوق ماهانه‌اش را هم مطالبه کرده است!
باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند مبلغی که به استوکس پرداخت شده را پس بگیرد، اما حداقل لحن رسول‌پناه در این مورد خیلی امیدوارکننده نبود. استوکس و وکیلش قاعده بازی را بلدند و قبلا با تراکتور هم همین معامله را کردند. تنها راه جبران خسارت مالی پرسپولیس این است که فیفا به ضرر استوکس رأی بدهد، اما خیلی نباید به تحقق این موضوع خوش‌بین باشیم. اگر مثل داستان شکایت از تراکتور، استوکس بر پرسپولیس هم پیروز شود، تازه قرمزها باید مبلغ دیگری را هم به‌عنوان خسارت به او بپردازند. این خرید یک فاجعه مدیریتی تمام‌عیار بود. تنها کافی است به یاد بیاورید.

بیشتر بخوانید :

خواجه وند : نامه فسخ استوکس دیروز ارسال شد