ستاره فرانسوی یکی از گزینه های مورد علاقه یوونتوس

یوونتوس دمبله را یک بازیکن ارزشمند برای خود تلقی می کند و یکی از گزینه های تقویت این تیم به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ،در تابستان سال ۲۰۱۷ نیمار با یک قرارداد تاریخی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. باشگاه کاتالانی هم تصمیم گرفته بود یک جانشین باکیفیت برای فوق ستاره برزیلی خود جذب کند و در همین راستا آن ‌ها وینگر جوان و فرانسوی آن زمان دورتموند یعنی عثمان دمبله را به خدمت گرفتند.

ستاره فرانسوی اما هرگز نتوانسته عملکرد مورد انتظار هواداران بارسلونا را ارائه دهد؛ مصدومیت های متوالی این بازیکن طی یکی دو فصل اخیر باعث شده که دمبله بیشتر از بازی کردن و حضور در ترکیب بارسلونا، به انجام مراحل درمانی خود بپردازد.

در هفته‌های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی دمبله از بارسلونا مطرح بوده است. گفته می شود که تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد و یوونتوس خواهان جذب این وینگر فرانسوی هستند.

حالا اما نشریه موندو دیپورتیوو چاپ ایالت کاتالونیا تیتر اصلی امروز خود را به علاقه یوونتوس به جذب دمبله اختصاص داده است. موندو با تیتر ” اتصال دمبله به یوونتوس” به این موضوع اشاره کرده و اعلام داشته که یوونتوس دمبله را یک بازیکن ارزشمند برای خود تلقی می کند و یکی از گزینه های تقویت این تیم به شمار می‌آید.”

انتهای پیام/