نیمار و امباپه در پاری سن ژرمن ماندنی شدند

آندر هررا ستاره اسپانیایی پاری سن ژرمن می‌گوید نیمار و امباپه دو ستاره بزرگ همبازی‌اش از شرایط خود در این تیم راضی‌اند و PSG هم قصد فروش آنها را ندارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور سرویس ورزشی شبکه لحظه ، آندر هررا، ستاره اسپانیایی پاری سن ژرمن اصرار دارد که دو ستاره بزرگ هم‌تیمی‌اش نیمار و کیلیان امباپه امسال تابستان جایی نخواهند رفت. این در حالی است که به خصوص در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره آینده این دو ستاره PSG مطرح بوده است. 

این شایعات بیشتر حول محور انتقال امباپه به رئال مادرید و بازگشت نیمار به باشگاه سابقش بارسلونا دور می‌زند. اما هررا می‌گوید هر دو ستاره از شرایط خود در PSG کاملا راضی‌اند. ستاره اسپانیایی معتقد است پاری سن ژرمن امسال هم بیشتر به دنبال خرید ستاره‌های جدید خواهد بود و نه فروختن ستاره‌های بزرگ خودش.

آندر هررا در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی آ اس در پاسخ به این سوال که اگر PSG مجبور به فروش یکی از دو ستاره بزرگ خود شود کدامیک را خواهد فروخت، گفت:” نمی‌دانم. چون خبر ندارم هر کدام از آنها برای باشگاه چه درآمدی دارد. باشگاه ما در هر صورت یک شرکت تجاری است. ولی این را می‌دانم که هر دوی آنها در پروژه PSG مهره‌هایی کلیدی هستند و تا جایی که می‌بینم از حضور در این تیم کاملا راضی‌اند”.

هررا در ادامه صحبتهایش گفت:” یک مساله بنیادی را هم باید در نظر بگیرید. چند وقت پیش درباره همین موضوع با کیلیان صحبت می‌کردم و او هم موافق بود که PSG بازیکنی نیست که ستاره‌هایش را بفروشد، بلکه برعکس همیشه به دنبال خرید ستاره‌های بزرگ جدید است”.

انتهای پیام/