بیژن طاهری : می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم / سایپا قطعا در لیگ برتر باقی می ماند

مربی تیم فوتبال سایپا : تیم سایپا در لیگ‌ نوزدهم‌ کمی بدشانس بوده است ولی عملکرد قابل قبولی را ارائه داده ایم و قطعا در لیگ باقی می مانیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با خبرنگار لحظه گفت: ما دچار مشکلی شده ایم که در صد سال اخیر بی سابقه بوده است و در قرن گذشته این اتفاق جدید بوده است و کسی تجربه مقابله با کرونا را نداشته است و به خاطر همین موضوع همه دچار مشکلات می شوند. ما در تیم سایپا از روز اول اعلام کردیم مشکلی برای حضور در مسابقات نداریم و فقط به دستور مقامات و‌مسئولین ستاد مبارزه با کرونا عمل می کنیم.

عملکرد سایپا در بازی مقابل پرسپولیس

مربی تیم سایپا در مورد عملکرد بازکنان خود در بازی مقابل پرسپولیس گفت:من فکر می کنم تیم سایپا با توجه به جوان بودن بازیکنان اش شرایط بهتری را نسبت به تیم های دیگر داشته باشد و ما در لیگ امسال بدشانس بودیم ولی عملکرد قابل قبولی داشته ایم اما در حال حاضر ربته خوبی در جدول نداریم ولی امید واریم با توجه به تمریناتی که داشته ایم در ۹ بازی آینده رتبه خوبی در پایان لیگ ۱۹ کسب کنیم.

او در ادامه گفت:از عملکرد بازیکنان در بازی مقابل پرسپولیس راضی بودیم. و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم مقابل پرسپولیس پیروز شویم و حتی یک پنالتی نیز از دست دادیم و در نهایت عملکرد بازیکنان امیدوارکننده بود.

انصراف برخی تیم ها از لیگ برتر

بیژن طاهری در مورد انصراف برخی تیم ها گفت:به نظرم برگرداندن بازیکنان به شرایط مسابقه کار خیلی سختی است و من نظری راجب تیم های دیگر نمیدهم اما در مورد تیم خودمان می گویم که‌همواره تابع تصمیمات مراجع تصمیم گیرنده هستیم و همانطور که می دانید زمانی که مجوز شروع تمرینات را دادند ما کار خودمان را شروع کردیم و الان آماده شروع مسابقات هستیم و این نکته می گویم که مهم ترین موضوع سلامتی همه بازیکنان و اعضای کادر فنی است که خدای نکرده خطری کسی را تهدید نکند.

احتمال خطر سقوط سایپا

وی در مورد شرایط سخت سایپا در ادامه لیگ و احتمال خطر سقوط تیم‌ به لیگ آزادگان گفت: ما عملکرد خوبی در لیگ‌ نوزدهم‌ داشته ایم و فقط کمی بد شانس بودیم و این را صراحتا اعلام می کنم که سایپا در لیگ برتر باقی خواهد ماند و با قدرت کار خود را ادامه می دهد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: حواشی دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سایپا