بازخواست از سلطانی فر در بهارستان/ تذکرات به وزیر ورزش جدی می شود

با توجه به افشا گری های اخیر مهدی تاج درباره سطانی فر و آوردن ویلموتس به ایران ، وزیر ورزش باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، با افشای این مطلب که ویلموتس توسط «مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند» معرفی شد و وزیر نامه این مرکز را برای بررسی به فدراسیون فرستاد، به نظر می‌آید حالا زوایایی جدیدی از این استخدام عجیب و غریب منتشر می‌شود که در این باره قطعا اتفاقات جدیدی رقم خواهد خورد.

نامه مرکز تجاری فرهنگی برای حمایت از ویلموتس

یکی از این اتفاقات، واکنش برخی نمایندگان مجلس یازدهم بود. یکی از نمایندگان مجلس که در دوره قبلی هم در زمره منتقدان عملکرد سلطانی‌فر بود، می‌گوید: «من هم این مساله را از طریق تلویزیون متوجه شدم؛ به همین دلیل مسعود سلطانی‌فر باید در صحن علنی به این پرسش پاسخ دهد که چرا یک مرکز تجاری و فرهنگی چنین نامه‌ای را به وزارت ورزش ارسال کرده و در نهایت وزیر دستور پیگیری و بررسی می‌دهد؟ قطعا حواشی مرتبط با این داستان از سوی خانه ملت بررسی خواهد شد و چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد، وزیر ورزش باید به صورت کامل به ابهامات موجود پاسخ دهد و اگر توضیحات وی قانع کننده نباشد قطعا مجلس واکنش آنی نشان خواهد داد.»

در همین زمینه گفته می‌شود به احتمال زیاد برخی نمایندگان به واسطه این اتفاق، تذکر رسمی به وزیر ورزش را در صحن علنی مطرح خواهند کرد که این ماجرا نمی‌تواند تبعات خوشایندی برای مسعود سلطانی‌فر به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: